tirsdag 15. desember 2009

Å jul med din glede - dette har vært en fin dag!!




VERDENS BESTE KOLLEGAER - det har jeg!!! De klarte å overraske meg mer enn jeg har blitt noen gang før!! Nespresso ringte og sa at de kom og leverte kaffen jeg hadde bestilt, så tenkte ikke over det da mannen sto der med en pakke jeg skulle signere på. Syns liksom kaffen var litt vel tung, men pakket nå opp - og der var det ingen kaffe, men derimot mange, mange pakker og julekort!! Tårene begynte å trille - jeg ble skikkelig rørt.....Tårene trilla enda mer da jeg satte meg og leste alle de koselige kortene. Ja dette var skikkelig koselig!! Selv om alt er topp her er det jo noe med julestria og julen i norge...Men nå blir det jul i stua - tenk jeg får flere pakker enn ungene!! Så tusen, tusen, takk alle sammen!!



Neste overraskelse - i postkassa lå det bursdagsgave fra Gro!! Norsk lesestoff - ja det setter jeg STOR pris på. Boka Øya og en nydelig dagbok! Tusen, tusen, takk!!

Og så neste overraskelse - ordentlig juletrebelysning og toppstjerne fra Norge! Ja nå blir det jul ja - med EKTE juletre med pen belysning!!


Ellers så har det skjedd en stor forandring her hos oss - Evelyn har kommet i hus!! Og det ER en stor forandring!! Hun vasker og stryker og handler og lager mat  - i et forrykende tempo!! Kristian elsker henne allerede - han bosser henne rundt og sier follow me, follow me!!! Så jeg føler meg sånn veldig på stas - men skal nok venne meg fort til det!!

Hei så lenge!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar