torsdag 9. desember 2010

Halveis til 80.....

Jammen kom dagen fort.....
altfor fort....

En fornøyd 40 åring!!

- men
det
gjorde
jo ingenting!!

Herlige venninner som feiret meg på Santosa! Kan man ha det bedre? Ikke ofte jeg har vært solbrent på bursdagen min!


Spekemat m/tilbehør. Bjørn sørger for at alt er klart til gjestene ankommer!

For makan til morsom feiring!
Nesten 3 dager til ende!

15 stk glade gjester!!

Dagen derpå derimot....
ja, da følte jeg meg for første gang over 40...
ingen tvil om det.....
 til og med ZUMBA-timen gikk trått.....

En i 50-åra, en i 30 åra og en 1 time fra 40 åra!! Søte venninner som drakk meg ut av 30 åra og inn i 40 åra!!
 
Men det gjorde ingenting -
nå har jeg skjønt at:

LIFE BEGINS AT 40!!
(iallefall det jeg trøster meg med!!)

Familien feiret meg på Chimes! Deilig brasiliansk middag!

 
Så tusen takk til alle dere som sendte hilsner og gaver,
og til dere som ville feire dagen(e)
sammen med meg!
Dere gjorde dagen(e)
til en fest!!

Spekelag, bytur og Santosatur!

Takk, takk, takk!!

Hilsen en nå uthvilt og takknemlig 40 åring!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar