onsdag 20. april 2011

Æsj.....regn i Singapore...Ok, forresten - da blir det SHOPPING!!

Alt kan snus til noe positivt!
Altså: regn=shopping=glede!

Iallefall for de yngste gjestene!
Og dessuten rakk de en time ved bassenget
før regneværet kom. Så ikke så værst allikevel!



Her ser dere 3 glade jenter klare for shopping
og
3 glade jenter som viser frem fangsten etter shopping!

Etter middag tok jentene og onkelen og tanta en rusletur
langs elva.


Og fant på noe morsomt!!
Tjihi! Obs....syns Bjørn ser forskrekka ut???!! ;)


Og med god grunn!! Se bare her:

Beklager.......videoen er for stor....og jeg med mine datakunnskaper
klarer ikke å komprimere den.......men har jo noen dårlige bilder da....


Tøffe jenter!! Og en tøff onkel som forøvrig er kvalm enda!!



Uff...dårlige bilder....men har vært på fotokurs idag og får bare lov til å ta bilder i "P" ;)
Må øve meg ser jeg! ;)

I morgen skjer det flere ting! Følg med! :)

1 kommentar:

  1. Imponerende at de tok den sprett-ballen, det er èn ting jeg er sikker på at jeg IKKE skal gjøre i løpet av mitt år her i Sinagpore :-)

    SvarSlett