søndag 11. mars 2012

366: dag 65-71,uke 10



Ankomst Sibu Island, Malaysia. Gutta bærer bagasjen vår og vi vasser i land på denne eksotiske stranda...
Men.....hvor er sola??? 
Regn, regn gå din vei....vi er tross alt på husmorferie på en
øde øy og trenger SOL!!!!!


JAAAAAA!!!!
Vi våkner til strålende sol! For en flott dag! :)


Husmorferie og slaraffenliv - deilig! :)


Hverdag igjen! Først var jeg på basargruppa og så unnet jeg meg en kaffe på
Starbucks! Er jo tross alt Kvinnedagen i dag! Gratulerer med dagen!

Kristian trenger en haircut!



Kristian har bodd lenge i Asia nå - han foretrekker skyggen!
Selv foretrekker jeg fortsatt å gå i sola!


Søndagsbakst! Trodde jeg skulle overraske familien litt med gjærbakst....
men rakk ikke å få på melisen en gang før halve kringla var spist! ;)
Hehe.....koselig det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar