søndag 1. april 2012

Hurra for verdens beste mormor og oldemor!

Kjære mormor - gratulerer med dagen!

Tenk 90 år - det skulle man ikke tro - du er den flotteste, snilleste og mest omsorgsfulle dama jeg vet om!
Du fortjener en flott feiring i dag og jeg er så lei meg for at jeg ikke er der sammen med deg....
Det verste ved å bo så langt borte som jeg gjør nå - er å være borte fra deg.....
Savner deg masse - hver eneste dag....

Du har bestandig vært der for meg - helt fra jeg var nyfødt og vi bodde hos deg
og morfar i Solveien. Så mange av mine beste minner innbefatter deg og morfar!
Båtturer og deilige sommerdager på hytta på Sand, høstferier og vinterferier i Solveien....
Crispo, Operamints, varm kakao, nystekte boller og deilig mat....
Skiturer og aketurer og aktive dager - du fant alltid på noe spennende
å gjøre da Espen og jeg var på besøk...Julaftene hos deg og morfar var de beste!
Ååååå kunne fortsatt i en evighet!


Så ble jeg voksen og fikk egne barn og du og morfar stilte fortsatt alltid opp! Tok stadig turen til
både Moa og siden til Bråvold. Barnepike var du også! Hytteturer til Ble - ungene på
skiturer med oldeforeldrene sine! Så heldige vi er som fikk nettopp dere til
besteforeldre og oldeforeldre! 

(disse bildene har jeg vist her før - men syns de er så herlige - og synes ikke det er lenge siden jeg satt på mormorfanget!)

Mormor - du er enestående og jeg er veldig glad i deg! Ha en strålende dag! Jeg skal skåle for
deg i Singaporer og feire deg dagen lang! ;)
Gratulerer!

Klem fra Annika 
Og selvfølgelig fra resten av gjengen også som er kjempeglade i deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar