tirsdag 1. september 2009

På garnjakt!!

I dag har Kristian og jeg vært på shopping!! Vi skulle på
garnjakt - for et strikketøy må jeg ha! Fant noe ullgarn, men er usikker på kvaliteten og ikke fant jeg den tykkelsen jeg skulle ha. Men har nå begynt på et par kattesokker så får vi se..... Tror vel kanskje noen der hjemme blir sendt på shopping til Vevkroken for meg!!!

Men, vi fant helt andre ting enn garn også!! Tror vel bildet sier alt?! Kristian ble helt vill da han så alle disse syklene på en gang! Så spørs om han ikke må få julegave på forskudd!!


Ellers så er han veldig opptatt av å tegne om dagen. Idag fikk han en pakke tusj av meg og det var vel ikke så lurt.... Etter ett minutt alene på rommet kom han ut strålende fornøyd og hadde "tena" - som han sier - på armer og bein. Han syns han var kjempefin!!







Vi trives fortsatt i vårt nye hjem, her oppe i høyden! Vi bor i 27 etasje i den midterste blokka - fortsatt uten gardiner!! De kommer visstnok til uka engang.... Vi har tatt en pause fra IKEA, men må nok sette inn støtet igjen. Mangler fortsatt en del for å gjøre det hjemmekoselig her - f.eks noen tepper og lamper og litt å ha på veggene. Er EKKO her!!










Nå er det på tide å legge seg - klokka er snart halv ett. Jeg må iallefall sjekke om Andreas har logget seg av div msn og skype osv sånn at han er litt mer våken imorgen enn han var idag!!! Han måtte bare hvile litt på sofaen før han løp ned til bussen......


God natt!!

2 kommentarer:

  1. hei, fint inlegg.
    hygelig at dere har laga blogg: )
    jeg skulle bare hilse fra alle oss hjemme også ; )
    klem thea, lars , mats, mamma og pappa

    SvarSlett
  2. vi gleder oss til å møte dere igjen.
    det var et søt bilde av kristian.
    i dag har vi vert ute og godt på ski, johanne er blitt kjempe flink til å gå på ski.
    skal hilse fra alle på eik.
    hilsen Sunniva, Simen, Johanne, Nina og Are.

    SvarSlett