mandag 4. oktober 2010

Bacalao!!

Jammen er vi heldige som kjenner Mette!! Og Peter også, selvfølgelig! ;) Men Mette er noe for seg selv - ikke no' er no' problem for henne! Og en racer på kjøkkenet er hun også - tryller frem de lekreste retter! Så selvfølgelig sa vi JA da vi ble bedt på bacalaomiddag - ikke no' problem - vi KOMMER!!
Og hvilken fest!! I utgangspunktet litt ekkel, norsk klippfisk ble forvandlet til en stor kjele nydelig BACALAO! Med godt rødt følge i glassene, selvfølgelig!



Etterpå - nydelig pai og kaffe med noe attåt i glasset her også! Og resten av kvelden ble også fin - men skal ikke utlevere noen her - spesielt ikke meg selv!! Tji hi!! ;) Men la meg nevne ZUMBA som et stikkord og planlegging av både tur, juleball, 90 års lag, ny tur til Zouk og en del andre planer -
IKKE NO' PROBLEM!!

post signature

5 kommentarer:

  1. Trodde det var et problem for deg å spise TORSK!!!

    SvarSlett
  2. Du har blitt flink med det nye kameraet! Det er veldig mange flotte bilder her hos deg nå! :-)
    Kenneth

    SvarSlett
  3. Hei, Annika!

    Så morsomt at du har begynt å blogge igjen! Oppdaget det idag :)! Morsomt ålese om hvordan dere har det, da er vi liksom litt nærmere hverandre. Her er alt vel- hadde skikkelig høststorm igår, så idag våknet vi opp med strandlinje utenfor huset. Og Stålerødvannet dro innom utedoen tømmer den så den er klar til neste sesong. Deilig... Men idag er været strålende og jeg og Ken har gått en deilig tur. I ettermiddag skal vi besøke tanta og se på den store magen hennes. Skal hilse masse fra alle her!

    Klem Guro <3

    SvarSlett
  4. Det var bare lettsalta torsk som var et problem, vettu!! For lenge siden!

    SvarSlett
  5. Hei Kenneth og Guro! Hyggelig at dere følger med oss - det setter vi stor pris på! Ja, Kenneth - koser meg med kameraet men har ennå ikke fått meldt meg på fotokurs...det må bli på nyåret, tror jeg. Hils så mye til alle sammen - også til tanta og magen!!
    Klem fra Annika

    SvarSlett