søndag 31. oktober 2010

Happy Halloween!!

Jeg liker egentlig ikke Halloween - takke meg til gammeldagse, norske julebukker. Mulig jeg er gammeldags? Har uansett latt meg rive med - igjen - får jeg vel si!! Martine spurte såååå pent om ikke hun kunne få lov til å ha et lite party for vennene sine. Dessuten var Kristian og jeg invitert på party til Miho med en hel gjeng med japanere. Så da var det jo bare å gå til innkjøp av diverse kostymer og skremmende pyntegjenstander, jukseblod og tenner!! Kristian startet feiringen allerede på fredag i barnehagen og har vært høy på sukker siden!


                             Ha en flott dag, uansett om du liker Halloween eller ikke!!

2 kommentarer:

  1. Hei Annika

    Så fine dere var, happy halloween.

    Klem Hanne

    SvarSlett
  2. Veldig enig -jeg har også mye mer sansen for julebukker. :) Så ut til at dere hadde en super feiring. :)

    SvarSlett