fredag 8. oktober 2010

Happy Birthday - litt på forskudd!!

                  
          (Mamma på tur i Macritchie Reservoir. Akkurat her tar hun en liten pause - men må si hun imponerte
                                    stort i høyt tempo!! Tross alt ikke sååå lenge siden hofteoperasjonen!! Mer enn GODKJENT!!)

Tenk - mamma'n min er 60 år i dag!!! Hipp hipp hurra!!! Eller det vil si - hun fyller ikke før til tirsdag - altså den 12 oktober. Men fordi vi skal på ferie til Bali og fordi vi har bestemt oss for pc-fri-ferie - blir gratulasjonen lagt ut i dag! Tenker den unge mamma'n min tar det med fatning!!  Tji hi!!

Så gratulerer såååååå mye med dagen, kjære mamma/svigermor/mormor!! Vi er kjempeglade i deg og håper du får en strålende dag med masse gaver og oppmerksomhet! Vi skal feire deg på Bali og når vi kommer hjem til jul - og kanskje blir det jammen en liten feiring her i Singapore når dere kommer hit også??!! Hvem vet??

 Store klemmer fra oss 5 i Singapore!!


1 kommentar:

  1. Tusen, tusen takk! Jeg ble så rørt at jeg gråter! Kjempeoverrasket! Har jobbet hardt i dag: først trening, så verdens beste, så karamellpudding! Mye til meg og være, men på toppen av alt er Britt, min hjelper, dessverre nyoperert! Har dekket bordet tidligere, men i dag er det dekorert med høstens blader! Igjen: så glad for oppmerksomheten! Tenkte egentlig ikke at noen kom til å huske på meg! God ferie på Bali! Jeg vet det er et herlig sted! Har vært der.

    SvarSlett