onsdag 27. februar 2013

Alene og forlatt.... ;)

I dag startet vi dagen sammen med Kristian og klassen hans på OFS. Han går i en klasse som heter Hummingbirds og i dag var vi invitert til å være der mens de hadde kinesisk. Det var vanskelig...... Vi lærte om øyet - å se, øret - å høre, nese - å lukte. Men ikke spør meg hva det heter på kinesisk - det har jeg glemt for lenge siden!!!

Så tok Thea og jeg en taxi til Mount Faber for å ta kabelbanen derifra til Sentosa!


Thea må posere foran en gammel vogn


Høyt oppe i luften og med god utsikt til både Sentosa og bakover mot by'n


Glad vi hadde vogn nr 31 og ikke nr 13 som jeg først trodde!


Vel over på øya måtte vi jo prøve The skyline Luge! Det er som kjelkekjøring uten snø! Gøy!! Tanta sørger for at hun ser på sikkerhetsvideoen først og hun har hjelm, Bente! ;)


Vi ruslet litt rundt før vi tok toget over til fastlandet igjen - det skulle visst shoppes i dag igjen! Og Vivo var stedet! Men før vi begynte måtte vi få opp blodsukkeret og inntok en skikkelig usunn men akk så god lunch!


Valgets kval......altfor mye å velge i!


Tanta er sliten og må ha kaffe......Thea er lykkelig for å finne nett! ;)

Etter kaffen forlot jeg Thea på Vivo fordi jeg skulle møte Bjørn og Martine på skolen for parent/teacher samtale. Var ikke helt sikker på hva jeg syns om å gå fra henne der, men hun gadd iallefall ikke å sitte hjemme i de 3 timene vi skulle være borte! Vivo var en mye bedre plass å være synes hun! Hun hadde adresse og telefonnr så ordentlig bekymra var jeg nok ikke! ;) Men rart å gå i fra henne - så litt alene og forlatt ut! Men som hun sa - hun hadde jo klart å reise fra Norge til Singapore alene, så strekningen Vivo til Rivergate ble liksom ikke noe å snakke om! Hehe...


Thea, Martine og Melinda klare for kino i dag også! Fri på skolen i morgen så ok!


Natta fra et nybadet bustetroll!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar