tirsdag 27. april 2010

En hel uke uten blogging......

Jammen har en hel uke gått uten at jeg har blogget......hmmm.....forsettene varer ikke så lenge......Tja en oppsummering kanskje?

 Mandag husker ikke....

Tirsdag tur i Chinatown med Gerd og Lillian for å kjøpe garn og spise lunch. Den dagen glemte jeg forresten å hente Kristian i barnehagen - tiden gikk så fort- men Evelyn tok ansvar!!

 Onsdag var jeg hjemme hos Mette på nydelig lunch - både kyllingpai og fiskegryte, salat og foccia! Deilig og veldig hyggelig!!

Torsdag skulka jeg basargruppa for å klatre i trærene sammen med en gjeng svenske damer! Veldig morsomt og veldig skummelt - sånn 7 m over bakken!! Men vi hadde både sikkerhetsele og hjelm. Vi balanserte og hang i line, hoppet i fritt fall og klatret i taustiger, og masse masse mer!! Skikkelig morsom dag!! På kvelden var jeg hos Gerd sammen med 5 andre damer og koste oss med ost og vin!! Lo masse - trivelige damer, altså!!

Fredag husker jeg ikke.... Og det er ikke fordi jeg drakk for mye vin, altså!!

Lørdag sov tenåringene så Bjørn, jeg og Kristian dro på utflukt til West Coast. Der klatret vi i lekeapparater og lekte i sanden og traff noen vi kjenner fra sjømannskirka. De har vært her i 6 år og flytter hjem til Nøterøy nå til sommeren. De skulle ha med seg både båtmotor og scooter hjem, så da ble Bjørn VELDIG interessert!! Så spiste vi en dårlig lunch på McDonalds før vi dro oppom kirka for å handle litt fisk, ost og syltetøy!! Traff en kar der som skulle oppover til sentrum, så han satt på med oss og ble med en tur oppom for en øl på verandaen. Kristian skulle vise han gardinene sine, som han forøvrig syns er finest i verden!! Deilig taco til kvelds!!

Søndag hadde vi en rolig dag ved bassenget, og så dro måtte Bjørn  ut på en båt på jobb. Han var hjemme før vi trodde, så da gikk han og jeg ut og spiste middag alene! Ungene ville ha noe dårlig takeaway....

Og vips - så var en hel uke gått!!!

1 kommentar:

  1. Tone Sundin Sørbel29. april 2010 kl. 01:39

    Dette må jo kommenteres! Så hyggelig for hele familien å få litt oppdateringer. Det er jo ikke så mange igjen nå som ikke har data-tilgang, men netopp derfor var dette en gave for disse ettersleperne. Vi har pleid å skrive det ut å ta med på "gamlehjemsbesøk". Først kan vi fortelle siste nytt fra "de utreiste", så lurer de veldig etter at vi har reist hjem. Da er det godt å ha noe å lese i etterpå. Tusen takk!

    SvarSlett