torsdag 15. april 2010

Uff og uff....

Som jeg har sagt før - jeg er ingen blogger.....Men skal skjerpe meg sånn at dere hjemme skal få litt innblikk i hverdagslivet vårt igjen. Så skal prøve igjen!

Idag skal jeg på basargruppa. Vi skravler og spiser vafler og drikker kaffe og er selfølgelig veldig kreative samtidig! For min del går det mest i engler og nisser - vet ikke helt om jeg var helt fornøyd med siste tovinga - ble VELDIG tova liksom.....Men skal se om jeg ikke kan få retta litt på det endelige resultatet! Mye som kan trikses og mikses til!! Kanskje jeg legger ut et bilde her hvis det blir bra?!

Ungene er godt igang på skolen etter norgesbesøket og Bjørn - som akkurat har kommet seg etter jet-laget - skal til norge igjen imorgen.....Blir borte i en uke. Jippi!! Vi skal spise pizza og hvetemelsprodukter hver eneste dag!! Neida - bare tulla!!

Da får jeg hive meg i en taxi!! Hade bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar