tirsdag 27. april 2010

Ny uke!

I går kjøpte jeg meg tre kjoler igjen.....Uff og uff - får håpe Bjørn ikke leser dette....Var imidlertid ikke særlig heldig med shoppinga så jeg da jeg kom hjem...en var for stor, en for trang og en for kort....Men alle var veldig fine, altså!!! Så istedenfor å bytte har jeg funnet en løsning: Sy inn, trimme, legge ned!! Lurt!!

Igår kveld hadde jeg ikke noe program og kjeda meg egentlig litt...Så etter mammas inspirasjon startet jeg på Bjørn Mørkens familietre!! Kom helt tilbake til 1822 og da endte jeg opp på en liten husmanssplass vest i Andebu! Så den slekta har ikke beveget seg ut av Andebu og ikke lenger enn sånn ca 6 km!! Ha ha!! Men veldig gøy - fant hele 71 personer på kort tid! Skal fortsette i kveld!

I dag har jeg vært på den halvårige damelunchen i sjømannskirken. Denne gangen var det Italia som sto for tur. Nydelig mat og kaker! Tror ikke jeg har behov for middag idag, for å si det sånn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar