mandag 19. april 2010

Sykkeltur

I går var Bjørn og jeg på sykkeltur på East Coast sammen med Morten og Kari og Zahidah og Finn Helge. Godt og varmt, får man si, men deilig allikevel! Kristian var hjemme hos Martine og Andreas - de gikk på Great World og kjøpte godteri og spiste lunch - så de kosa seg de også!! Middagen ble ganske ukomplisert - norske pølser og potetstappe!! Nam nam!! Og til kvelden mekka Martine sammen litt ost og kjeks. Så en deilig og rolig helg har vi hatt!!

Idag har det også vært rolig - jeg har trena litt og så tilbragte jeg noen timer ved bassenget sammen med Lillian og Gerd. Faktisk første gangen ved bassenget på noen uker - siste gangen var før jeg dro til Norge! Hmmm - er visst litt rød, ja!! Men, men - deilig! I ettermiddag fikk vi et heftig regnvær og tordenbyger! Tror aldri jeg har sett så mange lyn på så kort tid før - helt vannvittig som det blinka og smalt rundt oss!

Martine har stort sett ligget på sofaen i ettermiddag - vondt i hodet og halsen....Håper hun sover det av seg, for hun kan ikke ha så mange flere fraværsdager før det går utover karakterene....Hadde jo en uke fri fra skolen da vi var i Norge og her må man delta i 90 % av undervisningstimene - hvis man er borte mer enn 10 % blir det nedsatt karakter. Vi fikk med oss nest siste episode av Himmelblå ikveld men klarte ikke å laste ned den siste.......

God natt - i morgen er det til Pottery in the Jungel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar